fbpx

Trening EMS

Zapraszam Ciebie na Indywidualny Trening metodą EMS (Electrical Muscle Stimulation).

EMS to nazwa zupełnie innowacyjnego treningu, którego podstawą jest elektrostymulacja mięśni ćwiczącego. Zajęcia tego typu są prowadzone indywidualnie pod nadzorem trenera, dzięki czemu same ćwiczenia, jak i ich intensywność mogą być idealnie dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości.

Przykładowy trening EMS

Podczas treningu zostaniesz poproszony o założenie specjalnego kombinezonu z elektrodami, które w trakcie ćwiczeń przesyłają impulsy elektryczne bezpośrednio do Twoich mięśni, wywołując ich skurcze.

Dzięki temu uzyskasz takie same efekty, jak po treningach ze sprzętem siłowym jednocześnie unikając obciążania stawów i kręgosłupa.

Trening EMS to doskonałe połączenie ćwiczeń fizycznych z elektrostymulacją mięśni, dzięki którym szybko poprawisz swoją kondycję i ogólną wydolność organizmu, doprowadzisz do redukcji tkanki tłuszczowej i cellulitu, a do tego znacząco poprawisz jędrność skóry i wygląd swojego ciała.

Bardzo ważną zaletą korzystania z tej unikalnej metody są również szybko widoczne efekty Twojej pracy. Trening EMS trwający przeciętnie 20-30 minut zapewnia takie same rezultaty, jakie możesz osiągnąć w trakcie 2-godzinnych ćwiczeń na tradycyjnej siłowni!

Wystarczy więc regularnie ćwiczyć 1-2 razy w tygodniu, aby zobaczyć pierwsze zmiany już po 5 treningach

Podczas treningu mięśnie kurczą się i rozkurczają. W ten sposób dochodzi do symulacji naturalnych ruchów mięśni, które przynoszą efekty, takie jak:

  • dynamiczny wzrost mięśni,
  • szybką redukcję tkanki tłuszczowej,
  • lepszą postawę ciała,
  • wzmocnienie mięśni i ochronę stawów.

Czas trwania: 25 minut, 1-2 razy w tygodniu
Efekty: 2 miesiące
Koszt: 1 trening EMS to koszt 120zł – Cennik szczegółowy –> Cennik

Co zyskujesz:

  • oszczędność czasu i szybkie efekty – trzy razy szybciej, niż w przypadku zwykłego treningu
  • konsultację z trenerem i wyznaczenie celów współpracy
  • program treningów indywidualnych z trenerem
  • regularny terminarz spotkań
  • regularne pomiary ciała i kontrolowanie progresu
  • wyznaczenie krótko i długoterminowych celów współpracy
  • stałą motywację i wymianę informacji z trenerem

Czy trening EMS jest bezpieczny?

„Badania jednoznacznie wskazują, że trening EMS poprawia budowę ciała i zmniejsza napięcia. Ponadto, jest to metoda całkowicie bezpieczna, ponieważ generowane impulsy mają tę samą częstotliwość, co naturalnie wytwarzane przez ludzki mózg. Dzięki temu, że nie obciąża stawów, jest odpowiedni zarówno dla osób trenujących zawodowo, jak i tych mało aktywnych fizycznie.”

Trening EMS – kto powinien się nim zainteresować?

Ta nowoczesna metoda treningowa jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które do tej pory unikały aktywności fizycznej, na przykład ze względu na zbyt dużą nadwagę, słabą kondycję, problemy ze stawami lub kręgosłupem, czy po prostu brak wystarczającej ilości czasu. Świetnie sprawdzi się też u ćwiczących, którzy po prostu chcą pozbyć się kilku kilogramów albo wyrzeźbić i ujędrnić swoje ciało, a do tego zniwelować cellulit.

Trening EMS jest również przeznaczony dla osób, które chciałyby utrzymać rezultaty osiągnięte w wyniku stosowania diety lub najróżniejszych zabiegów modelujących, bez konieczności tracenia czasu na tradycyjnych zajęciach na siłowni.

Dlaczego Trening EMS jest tak skuteczny?

Na skuteczność treningu EMS ma wpływ bodziec zewnętrzny, który aktywuję więcej włókien mięśniowych, niż angażujemy w innego rodzaju treningu. Podczas ćwiczeń wszystkie grupy mięśniowe działają w tym samym czasie.

Efekty treningów EMS zależą przede wszystkim od tego, jaki cel treningowy został obrany przez ćwiczącego na początku jego przygody z tą metodą. Pierwsze rezultaty można już jednak zauważyć po 4-6 tygodniach regularnych ćwiczeń i należą do nich między innymi:

  • lepsza kondycja i wydolność organizmu
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • większa wytrzymałość mięśniowa
  • redukcja cellulitu
  • ograniczenie bólu stawów
  • jędrniejsza skóra
  • smuklejsza sylwetka

Czy każdy może skorzystać z treningu EMS?

Głównymi przeciwwskazaniami, tak jak przy innego rodzaju treningów są problemy z sercem, nowotwór, przepuklina. EMS nie ma górnej granicy wiekowej.

Co muszę zabrać na trening?

Na trening możesz zabrać jedynie obuwie. Specjalny strój do treningu EMS możesz wypożyczyć lub zakupić na stałe u Nas w studio.

Jaka jest optymalna częstotliwość treningu EMS?

W zależności od celu jaki chcesz osiągnąć powinniśmy wykonywać 1 lub 2 treningi tygodniowo. Odpowiednią częstotliwość dobierzesz wraz z Trenerem na pierwszej wizycie.

Trening EMS Poznań – Lokalizacja

Zajęcia prowadzone są w salonie Depil Concept , na ulicy Czesława Niemena 9B , 61-131 Poznań

Call Now ButtonUmów się na trening