fbpx
Cross trening to połączenie trzech elementów: podnoszenia ciężarów, gimnastyki oraz ćwiczeń wytrzymałościowo – wydolnościowych.

cross trening

Trening cross to indywidualnie zaplanowany program dla osób chcących uzyskać wymarzoną sylwetkę. Dzięki niemu ciało będzie gotowe na każdą aktywność fizyczną. Plan treningowy rozwija wszystkie z dziesięciu cech motorycznych: wytrzymałość, siłę, gibkość, moc, szybkość, koordynację, zwinność, równowagę, celność oraz sprawność układu sercowo-naczyniowo-oddechowego.

Trening ma jeden prosty cel – zmienić Cię w najsprawniejszą wersję samego siebie i holistycznie rozwinąć ogólną sprawność fizyczną Twojego organizmu. Oprócz podnoszenia możliwości fizycznych, bezpośrednio przekłada się również na poprawę zdrowia, kondycję ciała. Ćwiczenia pod opieką trenera, mobilizują oraz zwiększają zaangażowanie w wykonywaną pracę, szczególnie gdy towarzyszy im dobra, sportowa atmosfera.

Dla kogo: dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania
Cel treningu: poprawa sprawności fizycznej, siły i wytrzymałości
Czas trwania: 60 minut
Częstotliwość treningu: 2-3 razy w tygodniu
Efekty: 2 miesiące
Pomiary ciała: co 2 tygodnie
Koszt: 1 trening personalny to koszt 100-150zł – Cennik szczegółowy –> Cennik