fbpx
Jeśli jesteś osobą początkującą i nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z treningiem, siłowym, to trafiłeś we właściwe miejsce!

trening dla początkujących

Trening dla początkujących to indywidualnie zaplanowany program dla osób chcących rozbudować masę mięśniową, zredukować tkankę tłuszczową, poprawić kondycję i wytrzymałość oraz prowadzić aktywny tryb życia.  Przeznaczony jest dla wszystkich zagubionych na siłowni osób, które nigdy wcześniej nie miały indywidualnego treningu personalnego, a chcą poprawić swoją sylwetkę.

Plan jest ogólnorozwojowy dla całego ciała, łączy elementy treningu siłowego i aerobowego. Poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia angażuje wszystkie grupy mięśniowe i rozwija ich cechy motoryczne. Pan treningowy składa się z indywidualnie dobranych ćwiczeń, odpowiednio do stanu zdrowia i celu sylwetkowego.

Dla kogo: dla wszystkich początkujących osób
Cel treningu: rozbudowa masy mięśniowej lub redukcja tkanki tłuszczowej
Czas trwania: 60 minut
Częstotliwość treningu: 2-3 razy w tygodniu
Efekty: 2 miesiące
Pomiary ciała: co 2 tygodnie
Koszt: 1 trening personalny to koszt 100-150zł – Cennik szczegółowy –> Cennik